ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ဂါေလးကို လာၾကည့္သူအေပါင္းတို႔ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံးရႊင္လန္းၾကပါေစလို႔ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလ်က္ပါ၊...

Wednesday 13 November 2013

ပီမိုးနင္း - မိန္းမစိတ္က်မ္း စာအုပ္ (Ebook)




ပီမိုးနင္း - မိန္းမစိတ္က်မ္း စာအုပ္ေလးပါ။ ဖတ္ခ်င္ ၊ ေလ့လာခ်င္ ၊ စူးစမ္းခ်င္တဲ့ သယ္ရင္းေတြ စိတ္ၾကိဳက္ သာ ေဒါင္းျပီး ဖတ္နိုင္ ေလ့လာနိုင္ပါျပီ။ အျပင္မွာ စာအုပ္၀ယ္ရင္ေတာင္ ရွာမလြယ္ေတာ့ဘူးေနာ္။ အခု လမ္းၾကံဳတုန္း တင္ေပးလိုက္တာ။ ေအာက္ကလင့္မွာ ေဒါင္းယူနိုင္ျပီေနာ္။
PDF ဖိုင္ကို RAR  နဲ႕ထည့္ထားပါတယ္။  Extract လုပ္ပီးေတာ့ စာအုပ္ကိုဖတ္နိုင္ပါျပီ။ Andriod ဖုန္းေတြမွာလည္း PDF Adobe Reader ရွိရင္ ဖတ္နိုင္ပါတယ္။ မရွိရင္လည္း Playstore မွာေဒါင္းနိူင္ပါတယ္။
အယ္...ဒါနဲ႕ ..(ပီမိုးနင္း - အပ်ိဳလမ္းၫႊန္)  စာအုပ္နဲ႔ (ပီမိုးနင္း - ကာမသိဒၶိက်မ္း) ကိုထပ္ လိုခ်င္ေသးရင္ လမ္းညႊန္ ေပး လိုက္မယ္ေနာ္။ :P
ပီမိုးနင္း - အပ်ိဳလမ္းၫႊန္ ကို ဒီလင့္မွာ ေဒါင္းယူပါ။
ပီမိုးနင္း - ကာမသိဒၶိက်မ္း ကို ဒီလင့္မွာ ေဒါင္းယူပါ။
အားလံုးအဆင္ေျပပါေစ.......။................Credit....by

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...