ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ဂါေလးကို လာၾကည့္သူအေပါင္းတို႔ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံးရႊင္လန္းၾကပါေစလို႔ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလ်က္ပါ၊...

Saturday 9 January 2016

ျမန္မာႏိုင္ငံေျမပံုကိုၾကည့္ရႈႏိုင္မဲ႔I Map Myanmar


မဂၤလာပါ
အခုတင္ေပးမဲ႔ေဆာ့၀ဲေလးက
ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြအတြက္အသံုးတဲ႔မယ္ထင္ပါတယ္
ျမန္မာႏိုင္ငံေျမပံုေဆာ့၀ဲေလးပါ

ကိုယ္ရွာခ်င္တဲ႔ေနရာကိုရွာလုိ႔ရပါတယ္
အရမး္ကိုေကာင္းပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ႔ေရနီကိုေတာင္ရွာၾကည့္တာေတြ႔တယ္ဗ်



ကြ်န္ေတာ္ကိုဖုန္းနဲ႔ေျမပံုေဆာ့၀ဲေလးတင္ေပးပါဆိုလုိ႔
ကြ်န္ေတာ္ရွာပီးတင္ေပးလုိက္တာပါ
အကိုေတြအမေတြလည္းလုိခ်င္ရင္ေတာ့
ေအာက္ကလင့္မွာေဒါင္းပါ

Download



**  Step-1.ေအာက္က Download Button ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ
**  Step-2. "5sec". ေလာက္ေစာင္႕ေပးပါ။

**  Step-3. "  << SKIP AD >>   ".ကိုႏွိပ္ေပးပါ။
**  Step-4. Download Link က်လာပါလိမ္႕မယ္။
**  အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ။


ျမန္မာမိုဘိုင္းနည္းပညာ

Myanmar Credo Group

လုိအပ္တဲ႔ေဆာ့၀ဲေလးကို 09777050778ကိုမက္ေဆ့ပို႔ထားႏုိင္ပါတယ္

အဆင္ေျပပါေစ..

Myanmar Credo Group(ေရနီသားျဖိဳးေလး)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...