ကြ်န္ေတာ္ဘေလာ့ဂါေလးကို လာၾကည့္သူအေပါင္းတို႔ ကိုယ္စိတ္ႏွလုံးရႊင္လန္းၾကပါေစလို႔ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းလ်က္ပါ၊...

Thursday 12 January 2012

ေက်းဇူးရွင္အေဖအတြက္ေပးဆပ္ၿခင္း


{ေက်ဇူးရွင္အေဖအတြက္ေပးဆပ္ၿခင္း}
*အေဖ....
              ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္က  အေမကြယ္လြန္းၿပီးေနာက္ပိုင္း  
              အေမမဲ႔၊ အေနမဲ႕၊  စားစရာမဲ႔၊ ဘဝနဲ႔  အေမဘက္ကအဖြားအိမ္မွာ
              တစ္ႏွစ္ေၿခာက္လညီမတစ္ေယာက္၊ သံုးႏွစ္အရြယ္ညီမတစ္ေရာက္နဲ႔အတူ
              အေဖပစ္ထားခဲ႔တယ္ေနာ္။။။။
*အေဖ....
             အခုအသက္ႀကီးၿပီ     အေဖအသက္  ၇၀  အရြယ္ေရာက္ခ်ိန္မွာ  အေဖအတြက္
             ကြ်န္ေတာ္  ေလလံု၊ မိုးလံု ၊  စားစရာအၿပည္စံုနဲ႔ထားေပးပါတယ္အေဖ။။။။။။။။။။။။။။


*အေဖ.....
              ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္က  ေယာက်ာၤးေလးၿဖစ္တဲ႕ကြ်န္ေတာ္ကို
              ရွင္ၿပဳ႕ သာမေဏဝတ္မေပးခဲ႔ဘူးေနာ္။။။
*အေဖ.....
              အခုအသက္ႀကီးၿပီေလ  အေဖအတြက္   ကြ်န္ေတာ္  ဘုရားဒါယိကာ၊  ေက်ာင္းဒါယိကာ၊
             ရဟန္းဒါယိကာ၊  ႀကီးၿဖစ္ေအာင္  ကြ်န္ေတာ္လုပ္ေပးခဲ႔ပါတယ္  အေဖ။။။။။။။။။။။။။။။


*အေဖ.....
              ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္က  ဘာပညာမွသင္မေပးဘဲ   ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ပညာမ်က္စီ  အလင္းရေအာင္
              ဖြင္႕မေပးခဲ႔ဘူးေနာ္။။။
*အေဖ.....
              အခုအသက္ႀကီးၿပီေလ  မ်က္စီမြဲလို႔  စာလည္းဖတ္လို႕မရ၊ အလင္းေရာင္လည္းသိပ္မၿမင္
              ေတာ႔ဘူး  သားရယ္ဆိုလို႔။
              ကြ်န္ေတာ္  အေဖ႕မ်က္စီအလင္းရေအာင္  တတ္ကြ်မ္းတဲ႔ ဆရာဝန္ႀကီးေတြနဲ႔
              အေဖရဲ႕မ်က္စီႏွစ္ကြင္းအလင္းရေအာင္  ကု႕သေပးခဲ႔ပါတယ္အေဖ။။။။။။။။။။။။


*အေဖ.....
              ကြ်န္ေတာ္  အခုအသက္  ၂၅ ႏွစ္ၿပည္႔ၿပီ   ကြ်န္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တဲ႔ေကာင္မေလးနဲ႕လက္ထပ္ဖို႔
              အေဖ  ကိုေၿပာၿပေတာ႔  အေဖ ေၿပာခဲ႔တဲ႔     မင္းညီမေလးေတြကိုႀကည္႕ပါအံုးဆိုတဲ႔စကားတစ္
              ခြန္းတည္းနဲ႔။  ကြ်န္ေတာ္ဘဝေလးမိသားစု႔ကိုအစြမ္းကုန္ေပးဆပ္ေနတဲ႔အခ်ိန္၊
              ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္သူေကာင္မေလး  နားလည္မေပးႏိူင္ၿခင္းရက္စက္မႈ႕ေအာက္မွာ
              ကြ်န္ေတာ္  အသည္းေတြ ကြဲေႀက  ေသဆံုးသြားခဲ႔တာ။
              အေဖ   မသိခ်င္ေရာင္ေဆာင္ေနခဲ႔ပါတယ္ေနာ္။။။။။။။။။။။။



*အေဖ.....
              အေဖ႔သမီးႏွစ္ေယာက္ကေမြးထားတဲ႔  ေၿမးေတြနဲ႔အတူ ၿပဳံးေပ်ာ္ေနႏိူင္တာ
              အေဖအတြက္  ကမာၻေလးတစ္ခုဆိုရင္ေလ။
              အထီးက်န္  အခ်စ္ေတြ ေသဆံုးသြားတဲ႔   အသက္  ၃၀  ေက်ာ္  ကြ်န္ေတာ္ဘဝ
              အလြမ္း  ကမာၻေလးကို  အေဖမၿမင္ပါေစနဲ႔လို႕ဆု႕ေတာင္ရင္း
              အေဖ ရဲ႕အနားမွာ၊  အေဖရဲ႕ လိုအင္ဆႏၵ  ဒုကၡေတြကို  ကူညီေၿဖရွင္းၿဖည္႔ဆည္းေပးကာ
              ေမြးေက်းဇူးေတြဆပ္ရင္း။
             ကြ်န္ေတာ္  အသက္ရွင္ေနဆဲပါဘဲ     အေဖ။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။


                          {  ေက်ာ္ဆန္း   ရင္တြင္းခံစားခ်က္မ်ား   }  

1 comment:

  1. ေကာင္းလွပါတယ္ဆရာ သာဓုေခၚပါတယ္ အေနာ္ ဒီလိုသားမ်ိဳးပဲေမြးမယ္

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...